Hejsan allihopa!

Hej, och välkomna till min nya blogg. Den här bloggen kommer bara att handla om kaniner. Hoppas att ni gillar den. Jag ska berätta lite om mina kaniner. Jag har haft en kanin som var min första, som hette Nemo (den svarta kaninen i headern) men tyvärr så fick vi avliva honom i oktober detta året på grund av en tumör i magen, men han kommer att finnas med i bloggen eftersom han alltid finns i mitt hjärta. Den andra kaninen jag fick heter Mischa och hon är tre år till sommaren (den brun och vita kaninen i headern), och nu i för inte så längesedan har jag fått en kanin till som heter Milton (den bruna kaninen i headern), han har inte så många bilder i headern, men vi har nästan inga bilder på honom än. Han är ungefär 13 veckor och jätteliten och söt. Själv heter jag Ellen och är 10 år i februari. Ha det bra! /Ellen


nemo.

mischa.

milton.

Kommentarer
Postat av: hanna^^

Så fint Ellen;)

2011-01-02 @ 17:40:51
Postat av: Mamma

Jättefina bilder! Kram mamma

2011-01-02 @ 20:50:17
Postat av: Mamma

Jättefina bilder! Kram mamma

2011-01-02 @ 20:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0